Iată câțiva KPI utilizați pentru urmărirea și cuantificarea calității oportunităților de vânzare.
Costul per oportunitate (cost per lead – CPL): Ce sumă cheltuiți pentru a obține o oportunitate de vânzare? Care este nivelul de calitate al oportunităților? Abordarea dvs. are sens sau trebuie schimbată?
Cost per conversie (CPC): Costul per conversie trebuie să fie puțin mai înalt decât cel per oportunitate, însă trebuie să valideze randamentul investiției (return on investment – ROI).
Durata până la conversie: Care este durata ciclului de analiză? Acest interval va depinde de domeniu și de costul articolelor dvs. Ciclurile de conversie ale consumatorilor sunt, în general, mai scurte, deoarece bunurile de consum au prețuri mai reduse decât cele destinate companiilor.
Rata de păstrare: Câte dintre conversiile sau utilizatorii dvs. reprezintă clienți recurenți?
Costul per achiziție (CPA) este esențial pentru a înțelege dacă anunțurile dvs. publicitare plătite oferă sau nu un ROI acceptabil.
Rata de clic (click-through rate – CTR) reprezintă procentul dintre vizitatori care văd anunțurile (afișările) dvs. și fac clic pe acestea. Puteți utiliza acest indicator pentru a înțelege cât de eficiente sunt SERP și imaginile dvs. Alți factori care trebuie luați în considerare atunci când analizați CTR sunt poziționarea și clasarea. În general, o poziție superioară asigură mai multe clicuri, dar are și cel mai ridicat cost.
Trebuie să găsiți un echilibru între îmbunătățirea CTR și bugetul dvs. Aici, intră în scenă indicatorul CPA si echipa PopUp!