31 Mar
Ghid de criză: Digital Marketing în vreme de coronavirus

Răspuns statisticilor: impactul coronavirusului în industria de marketing, comerț electronic și publicitate


Este timpul.


E timpul să discutăm cum sunt afectate strategiile, evenimentele de marketing și modalitățile de a consolida brandul, în următoarele luni.


Pe măsură ce numărul de cazuri de coronavirus confirmate crește în fiecare zi, iar lista evenimentelor care sunt amânate sau anulate direct continuă să crească, am dorit să oferim informații despre modul în care acest lucru va afecta și probabil vor fi afectate companiile, firmele și IMM-urile.


Informațiile sunt statistice.

Campaniile de media s-au adaptat sau încă se adaptează. O masă de clienți și-au pus pe pauză atcivitatea paid, o altă parte au investit timpul lor pentru a crea campanii de CSR.

„Dar evenimentele mele au fost anulate, așa că nu am nevoie de lucruri la fel de repede ca înainte”.

Din păcate, auzim tot mai multe despre acest refren. Cel mai bun aspect este că acum avem timp să planificăm împreună. Planingul este cum să înlocuim oportunitățile pierdute generate de obicei la acele evenimente, conștientizarea brandului pierdută, păstrarea clientului și interacțiunile atât de importante pentru relații și cum să utilizam eficient și intenționat bugetul alocat pentru acele evenimente, înainte de a se pierde pentru anul viitor.


Iată câteva exemple de moduri în care am lucrat cu clienții pentru a compensa aceste oportunități pierdute:


(Mailchimp sau Mixpannel) Direct Mail vizează acele perspective pe care intenționați să le întâlniți la un târg sau eveniment

Vorbind despre lucrat de acasă, deoarece mai mulți angajați sunt încurajați să facă acest lucru, clienții pot trimite un kit de best practice pentru a vă ajuta cu noua schimbare și pentru a continua facilitarea construirii și interacțiunii echipei. Unii dintre noi obișnuim să lucrăm de acasă, pentru alții este o experiență cu totul nouă

*

Îmbunătățirea comunicării interne și externe prin produse promo plasate intenționat, care se pot conecta emoțional cu destinatarul

Avem timp să ne planificăm, deci să profităm la maxim de asta. Pe măsură ce lucrurile revin la normal, să fim pregătiți să activăm și să pornim pe un teren deja pregătit. 


Hai să vorbim!


Suntem aici pentru a fi o resursă @popupmedia

Comentarii
* E-mailul nu va fi publicat pe site.