Google a scos din varianta BETA un nou produs care va fi foarte util companiilor care strâng date de contact despre clienți - sau care nu vor să genereze o conversie imediată ci să revină cu o ofertă de prețuri.
Noul produs , denumit Google Lead Form Extension este o extensie pe care o puteți asocia unui anunț- grup de anunțuri - campanii sau o puteți seta chiar și la nivel de cont.
Veți putea folosi acest tip de extensie pentru campaniile de Search sau pentru cele Video (disponibile doar pentru cele cu obiectiv setat True View)
Ce conține această extensie - practic un formular atașat anunțului tău: - Interfață anunțului pe care o va vedea inițial end-userul - un buton Call to Action CTA - text extension (max 30 caractere)
După apăsarea butonului CTA vom avea: - structura formularului în care se va afișa Numele Companiei ( 30 de caractere) , Headline ( 30 de caractere) și Descriere (200 de caractere) Datele pe care le vom putea colecta de la end-userii sunt : Nume. email, Număr telefon și cod postal.
De asemenea, pentru respectarea legilor GDPR trebuie asociat un link cu politiicle de confidențialitate ale companiei acestei extensii. Datele clienților vor putea fi donwloadate într-un fișier de tip CSV.
Pentru o mai bună organizare a acestui proces vă sugerăm să integrați tool-ul dumneavoastră de CRM cu acest tip de produs.
Pentru mai multe detalii sau pentru setarea unor astfel de extensii în campaniile tale nu ezita să iei legătură cu echipa Pop Up Media.
We digitalise you!